علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

مشاغل انتخابی علی مامان

1391/10/26 21:37
نویسنده : مامانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی. چطوری مهربونم؟

امان از دستت که همه حروف روی کیبورد رو کندی و من به سختی می تونم بنویسم شیطونک کوچولو.

می دونی گل پسری همه مامان و بابا ها آرزو دارن که وقتی نی نی شون بزرگ می شه و مرد میشه، دکتری، مهندسی چیزی بشه. ما هم که کلی از الان واسه آینده شما برنامه ریزی می کنیم و کلی با هم کتاب می خونیم و بن بن بن کار می کنیم و هر چی بازی فکری و تقویت هوش و این چیز ها است واسه شما می گیریم که در آینده دکتر، مهندس بشی مامانی.

ولی خب مامان امروز فهمید که شما اصلاً به یه شغل های دیگه ای علاقه داری پسری.

امروز رفته بودیم خونه بابا جون، بابایی از شما پرسید علی آقا شما بزرگ شدی دوست داری چی کاره بشی؟

شما هم  یه کم فکر کردی و گفتی، خب من دوست دارم یا آقای تعمیرکار فروش بشم که ماشین ها رو ببرم معاینه فنی، یا آشغال فروش بشم که همه آشغال ها رو جمع کنم بفروشم به آدم ها.

فدات بشم نی نی مامان که انقدر ماهی.

برات دعا می کنم قند عسلی که وقتی بزرگ شدی و مرد شدی، توی هر شغلی که مشغول شدی، موفق و سربلند باشی.

امید وارم همیشه سالم و صالح باشی بهترین علی دنیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)