علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

جلسه چهارم کلاس اسکیت

1392/2/15 23:39
نویسنده : مامانی
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم. خوبی گلم؟

مامانی جلسه چهارم خیلی بد بود. کلاً گریه می کردی و خانم مربی هم به من گفت جلو نیام چون شما بدتر می کنی. خب مامانی خیلی سخته که نی نی یه مامانی گریه کنه و مامان هم نگاش کنه.

خدا کنه فردا تکرار نشه. می ترسم. دلم برات خیلی می سوزه.

دوست دارم ماه من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی رادین دردونه
22 اردیبهشت 92 2:50
سلام سرباز کوچولو تولدت مبارک خاله جون امروز تولد پسر منم هست با اجازتون لینکتون کردم

ممنون مامانی. تولد گل پسر شما هم مبارک باشه. منم لینکتون کردم خاله جونم

لاله
22 اردیبهشت 92 10:00
عزیزم تولدت مبارک



ممنونم خاله ی مهربون

✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
22 اردیبهشت 92 14:47
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم

ممنونم که به وبم آمدید.

مرجان
22 اردیبهشت 92 23:50
علی عزیزم این شعر رو از زبون مامان گلت و همه مامانای مهربون دنیا برات مینویسم دوست دارم عزیزم
چشمای بسته ی تو رو با بوسه بازش میکنم

قلب شکسته ی تو رو خودم نوازش میکنم
نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم ازنبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

هر چی که دوس داری بگو حرفای قلبتو بزن

دلخوشی هات مال خودت درددلات برای من

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

((تولـــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک))

ممنونم خاله مرجان از شعر قشنگت. تولد گل پسر خودتم مبارک باشه مهربون