علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

عزیزم دوست دارم تولدت مبارک

1392/2/24 0:16
نویسنده : مامانی
583 بازدید
اشتراک گذاری

 birthday Clipart - Gifs Animation * dinamobomb

سلام دردونه مامان. گللللللللممممممم سه ساله شدنت مبارک،

قد یه دنیای بزرگ بزرگ دوست دارم.

دیگه حسابی مرد شدی ها نی نی کوچولوی دوست داشتنی. باورم نمی شه که نی نی هم خور ما واسه خودش آقایی شده دیگه.

مرد کوچولوی مامان همیشه باش.

 birthday Clipart - Gifs Animation * dinamobomb

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مرجان
24 اردیبهشت 92 22:03
سلام جیگر طلایی هزار هزار ساله بشی الهی

ممنونم خاله مهربونم. دوست دارم هزارتا

خاله منصوره
24 اردیبهشت 92 22:04
علی عزیزم فدات بشم الهی تولدت مبارک

سلام خاله ی خوبم. خیلی خیلی دوست داریم

مامان زینت و بابا قاسم
24 اردیبهشت 92 22:06
علی عزیزم هزار ساله بشی زیر سایه پدر و مادر همنامت علی (ع) نگهدارت

عاشقتونم مامان و بابای خوبم. ان شاا... هزار ساله بشید و سایتون همیشه بالای سر من و پسری باشه

امیر علی
24 اردیبهشت 92 22:07
علی کوچولو پسر خاله عزیز تولدت مبارک دوست دارم یه دنیا

ممنونم دوست خوب علی. ما هم دوست داریم قد دوتا دنیا

پارسا
24 اردیبهشت 92 22:08
سلام علیکم علی آقا تولدت مبارک

علیک سلام برادر بسیجی. تولد خودتم مبارک آقا

خاله مرجان و عمو محمد
24 اردیبهشت 92 22:09
تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک دانشمند کوچولو


ممنون علی کوچولو خیلی دوستون داره
عمه جووووووووووووون
14 خرداد 92 12:53
سلااااااااااااااام عمرعمه.الهی ک هزارساله بشی جوووووووونم و زیر سایه ی مامان وبابات خوش وخرم باشی و البته اینقدم باشیطونیات زنداداش منو دددددددددددددق ندی فدات شم

عمه جونم ممنونم. منتظر نی نی های ناز شما هستم که باهاشون یه عالمه بازی کنم.