علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

سرباز کوچولو داداشی می شود

1392/5/28 11:05
نویسنده : مامانی
269 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسللللللاااااممممممم قند عسلی مامان. فدات بشم که دلم واست یه ذره شده بود.

این چند وقت یه عالمه اتفاق های خوب افتاد، اول از همه اینکه واست یه تولد کوچولو گرفتیم.

بعدش اینکه بابا جون و مامان جون اسباب کشی کردند و رفتند یه خونه جدید و قشنگ. 

بعد اینکه رفتیم مسافرت شمال.

و اما مهم خبر اینکه در کمال ناباوری . . . . . . . . . .

 

علی آقا داداشی می شود.

هورا

 

یه نی نی بهاری مثل گل پسر ما می خواد به جمع خانواده ما اضافه بشه و

 

علی آقا رو کلی خوشحال کنه.

 

خدایا شکرت، بازم مامان شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان صدف
28 مرداد 92 10:58
مبارکه خانوم.
امیدوارم خدا یه نینی تپل مپل و سالم بهتون ببخشه.


ممنونم مامان مهربون
مرجان
4 شهریور 92 22:14
علی عزیزترینم اولش از این که یه رقیب داره برای عشق من میاد یه کم حسودیم شد ولی الان اندازه همه دنیا خوشحالم که علی عزیزم مثل آقا پارسای من تنها نمی مونه انشالله مامان و نی نی و تو وبابایی و همه بزرگترها سلامت باشید وشاد .
دوستتون دارم یه عالمه


ممنونم خاله مهریون. ما هم خیلی خیلی دوستتون داریم

مامان دنی گلی
4 مهر 92 23:59
مبارکه الهی خوش قدم باشه سرباز کوچولو بهت تبریک میگم داری داداشی میشی (خوشحالم که به وبمون سر زدین)


ممنونم مامان مهربون