علی عزیزمعلی عزیزم14 سالگیت مبارک
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

سرباز کوچولوها

دوستتون دارم نی نی ها

1392/9/27 11:06
نویسنده : مامانی
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سرباز کوچولوهای مامان حالتون امیدوارم همیشه همیشه خوب باشه.

علی مامان که خوب خوب ماشااله با اون زبون شیرینش که هر روز به من می گه مامانی ممنونم که مامان من شدی بدون تو اصلا نمی تونستم زندگی کنم.

فدات بشم دیروز با هم رفتیم کلاس زبان و واسه ترم جدید اسمتو رزرو کردیم، البته یه کلاس زبان دیگه که شما هم می گی من که نمیرم.

فندق کوچولو هم از تکون هایی که می خوره معلومه که خوب و سر حاله و منتظره تا زود زود بیاد پیش داداشیش.

دیگه ماه شش هم داره تموم می شه و عسل مامان داره واسه خودش مردی می شه ها.

نفس های مامان به اندازه تمام دنیا دوستتون دارم . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)