علی عزیزمعلی عزیزم14 سالگیت مبارک
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

سرباز کوچولوها

عیدتون مبارک نی نی ها

1393/1/6 14:56
نویسنده : مامانی
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرهای مامان. چطورید وروجک ها.

عیدتون مبارک باشه و ان شااله همیشه شاد و سلامت باشید.

علی آقای عسل مامان که دیگه حسابی منتظر داداشیشه و هر روز می گه مامان چند شب دیگه بخوابم نی نی میاد؟ از الانم که می که من کلاس اسکیت و نقاشی اصلا نمیرم چون شاید داداشی گریه کنه و منو بخواد. قربونت برم پسر مهربون شیطون بلا

داداشیه علی آقا هم که به احنمال زیاد اسمش آقا امینه دوشنبه(٥ روز دیگه) خدا بخواد میاد و ما رسما می شیم یه خانواده ٤ نفری.

قربون هر دو تا تون مامانی بشه که هر دوتایی مثل هم وروجک و بلایید.

دیروز رفتم کارهای بانک خون نی نی رو انجام دادم البته نصفه. امروزم با فیلمبردار بیمارستان هماهنگ کردم که خداکنه همه چیز درست بشه آخه چون تعطیلاته همه جا تق و لقه ولی نی نی گولو نگران نباش من سعی خودم رو می کنم.

راستی ٢٩ اسفند ده دقیقه مانده به سال تحویل دختر گل عمو مرتضی هم به دنیا آمد که امیدوارم قدمش خوب باشه و همیشه سالم و صالح باشه.

برای عاقبت به خیری و سلامت و سعادت سه تاییتون دعا می کنم شما هم مامانی رو دعا کنید.

دوستتون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)