علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

علی آقا و رانندگی مامان

1391/10/18 1:48
نویسنده : مامانی
129 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسللللاااااممممم قند عسل مامان. قربونت برم که دیگه داری مرد خونمون می شی فسقلی.

گل پسری دلم لک زده بود واسه نوشتن برات، الانم که دارم می نویسم ساعت یک شبه و شما لالا کردی. اگه بیدار باشی که من تا میام تو اینترنت می گی مامان عکس کیک کاکائویی برام  بیار من انتخاب کنم با هم درست کنیم.

بهترینم امروز بعد از ظهر باید می رفتیم ختم. البته من یهو تصمیم گرفتم که بریم، چون اصلاً یهو خبر دار شدم.

بابا محمدت که تو امتحاناش بود و نمی تونست ما رو ببره، به خاطر همین خودمون رفتیم. از در خونه که راه افتادیم می گفتی بواش بری ها

 

مامانی. یه کم که جلو تر رفتیم هم گفتی مامان مواظب باش تصادف نکنیم ها آخه به خدا بابام این ماشین رو تازه خریده. کلاً نمی دونم چرا با رانندگی من مشکل داری جوجو.

خب البته مردی و اصولاًمرد ها با رانندگی ما خانم ها مشکل دارن.

راستی نی نی من توی مسجد هم یه کار با مزه کردی ؛ یه خیار رو برداشتی و می خواستی بگذاری تو لباست که بیاری خونه. وقتی ازت تو خونه پرسیدم چرا می خواستی خیار رو بیاری گفتی خب واسه بابا محمدم دیگه.

قربونت بشم که انقدر مهربونی فندق کوچولو 

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)