علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

بدون عنوان

1391/10/8 17:34
نویسنده : مامانی
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من. چطوری بهترین هدیه خدا.

نی نی مامان خدا رو شکر یه چند روزیه حالت بهتر شده و کمتر سرفه می کنی. ولی انقدر لاغر شدی که نگو. غذا هم که درست و حسابی نمی خوری، منم کلی غصه می خورم.

الان که دارم برات می نویسم باهام قهر کردی و لالا کردی. آخه نخ دندون از اون هایی که خونه بابا حاجی بود می خواستی و من هم خونه نداشتم. شما هم بهم گفتی مامانی خب دندون های تو لاغره غذا توش گیر نمی کنه ولی ماله من توپولیه غذا رفته لاش. بعدشم گفتی حالا که نداری من دیگه باهات قهرم.

موش موشک خان قد همه دنیا دوست دارم و همیشه و همیشه واسه سلامتی و عاقبت به خیریت یه عالمه دعا می کنم.

راستش نی نی به بابایی گفتی از خواب بیدار شدم من رو ببر پارک ساعی. نمی دونم تو این سرما بابا ببرتت یا نه . ولی فکر کنم بریم یه دوری بزنیم.

قند عسلی راستی امروز مبارک خاله مرجان بود.  اینم یه تبریک از طرف فندق کوچولو:

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک خاله مهربون

بیدار شدی بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مرجان
8 دی 91 22:20
سلام علی عزیزم ازاین که یادم هستی خیلی خوشحال شدم اندازه همه کهکشان ها دوستت دارم
مرجان
11 دی 91 22:07
علی عزیزم قربون اون قد وبالات برم دلم برات یه انگشدونه شده به این مامان لوسینت بگو حالا که تورو نمی یاره ما ببینیم حداقل عکساتو اینجا بذاره


سلام خاله مرجانی. کابل موبایل مامانم گم شده آخه. آخه مامانم حواس پرتی داره می دونی که