علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

بزرگ مرد کوچک

1391/12/6 23:56
نویسنده : مامانی
170 بازدید
اشتراک گذاری

                             

سلام عزیزدل. چطوری ماه من.

مرد کوچک من این روزها داره بزرگ و بزرگ تر می شه و من همین الان دلم برای دیروز با علی بودن تنگه.

آه، چقدر زود می گذره. کاش همیشه کوچولو می موندی و مثل این روزها حتی یک لحظه هم از من جدا نمی شدی.

کاشکی می دونستی چقدر دوستت دارم و از اینکه پسر من هستی خوشحالم.

کاش می دونستی چقدر بهت افتخار می کنم و  چقدر خدا رو به خاطر تو، بهترین و عزیزترین هدیه اش شکر می کنم.

پسر کوچکم بهترین روزها و شادترین لحظه ها رو برات آرزو می کنم.

دوستت دارم بزرگ مرد کوچک من. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)