علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

جیشم رو می گم

1391/12/8 0:33
نویسنده : مامانی
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاستیل مامان. چطوری خوردنی من؟

قربونت بشم که انقدر ماهی پسملی.

راستش یه دوسه روزیه که خیلی آقا تر شدی. خب آخه مامانی داره خونه تکونی می کنه و شما هم حسابی به من کمک می کنی. انقدر کمک می کنی که ساعت ده شب که می شه بیهوش میشی.

راستی گل پسر یه خبری...

مامانی، از دیروز داری جیشت رو میگی. خب راستش من خیلی اصراری نداشتم ولی خودت از دیروز تا جیشت می گیری میدویی تو حمام. خب آخه، پسملی من می گه مامان من تو دسشویی جیش نمی کنم.

البته بعضی وقت هام می گی مامان چشمام می گه جیش دارم ولی زبونم نمی خواد بگه.

فدات بشم پسر بزرگ مامان. دیگه حسابی داری آقا می شی ها.

مرد من دوستت دارم قد دو تا دنیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)