علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سرباز کوچولوها

دوستتون دارم

1392/7/1 19:28
نویسنده : مامانی
574 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسلللللاااااممممم قند عسلی. دلم واست یه ذره شده بود مامانی. ولی خب نی نی مامان باور کن همشم تقصیر این فندق کوچولو نیست بیشترش تقصیر خودته که همه حروف روی کیبورد رو کندی و پدر من در میاد تا یک کلمه برات بنویسم.

عزیزترینم خوشحالم که روز به روز داری عاقل تر و بزرگتر میشی و هر روز کلی چیزهای جدیدتر یاد می گیری. پسری مامان بالاخره هفته پیش بابابا جون رفتی باغ وحش و یه عالمه بهت خوش گذشته بود انقدر ماشااله شجاعی که از نرده های قفس گوزن ها رد شده بودی و رفته بودی تو قفسشون. فدات بشم پسر شجاع مامان

نفسم راستی بالاخره کلاس نقاشی ثبت نامت کردن البته هنوز شروع نشده و منم چشمم آب نمی خوره که شما بدون دردسر این کلاس رو بری. البته یه کوله پشتی باب اسفنجی خریدی و هر روز می گی دیگه می خوام برم مدرسه.

راستی مرد مامان یه خبر، قراره خونه رو عوض کنیم تا نی نی جدید و شما هر کدوم یه اتاق جدا داشته باشید هر چند که شما می گی مامانی من اصلاً اتاق نمی خوام . اتاق من مال نی نی، منم میام شبا تو اتاق شما می خوابم. فدات بشم که انقدر شیرین و دوست داشتنی هستی.

و اما از فندق هم بگم که امرور 11 هفته اش تموم شده و داره حسابی بزرگ و بزرگ تر می شه.

و از خودم که همش حالت تهوع و تهوع و تهوع

پسر مهربونم، نی نی خوبم براتون همیشه و همیشه دعا می کنم و بیشتر از همه دنیا دوستتون دارم.

برای مامانی دعا کنید قند عسل ها.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)