علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سرباز کوچولوها

پسری جنگجو می شود

1392/7/5 12:43
نویسنده : مامانی
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان. فدات بشم که انقدر پر انرژی و ماهی.

پسر پسری دیشب با بابایی رفتیم پارک لاله. خیلی خیلی شلوغ بود واسه هفته دفاع مقدس نمایشگاه گذاشته بودند و شما کلی تفنگ و وسایل جنگی واقعی دیدی و کلی حال کردی. یه عالمه هم دوست بابایی به شما کتاب جنگی داد بعدشم رفتی واسه خودت یه عالمه اسباب بازی جنگی خریدی که البته نصفش دیشب که آمدیم خونه ترکید بقیه اش هم الان که دارم مینویسم. سربازت پا نداره و تفنگت هم سر.

الانم مشغول تیراندازی با بابایی هستی. جمعه ها که بابایی هست خیلی خوبه هم شما سرت گرمه و هم من می رسم یه کم نفس بکشم.

راستی پسری صبح به من و بابا گفتی اگه نی نی دختر باشه نیاریدش خونه اگه بیارید من دست و پاهاشو می شکنم می ندازمش دور تا برام یه داداشی بیارید، ای فسقلی شیطونک.

یه خبر دیگه اینکه فردا با بابا می ریم بیمارستان پارس برای سونو NT فندق خان. امیدوارم همه چی خوب باشه.

از ته ته ته دلم دوستتون دارم . برای مامانی و بابایی دعا کنید بهترین های من. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)