علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سرباز کوچولوها

جلسه اول کلاس نقاشی

1392/7/9 19:24
نویسنده : مامانی
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان. چطوری ماه من.

دیروز اولین جلسه کلاس نقاشی شما بود خیلی نگران بودم که مثل کلاس اسکیتت نشه.

از صبح هم می گفتی من که اصلاً نمیام بیام هم خانم مربی رو می زنم.

خلاصه با هزارتا دلشوره رفتیم کلاس. اولش که به من چسبیدی و جدا نمی شدی ولی بعد که بچه ها رو دیدی رو صندلی نشستی و به من گفتی مامان از کلاس بیرون نرو. منم دوم در کلاس نشستم.

باورم نمی شد که انقدر خوب به حرف های خانم مربی گوش کنی و هر کاری که می گه انجام بدی. اولین جلسه تمرین دایره بود و موش که با چند تا دایره بکشی.

آخر کلاس هم خانم مربی دفترهاتون رو می دید و برچسب می داد، شما هم گفتی خانم مربی غیر از برچسب چه جایزه ای برای ما داری؟

فدات بشم که انقدر آقا و بزرگ شدی.

فردا جلسه دوم کلاسه، خدا کنه خوب باشه.

و اما حال فندق خان:

دیگه به سلامتی و میمنت ماه سوم تموم شد. خدا روشکر یه کم حالم بهتره. یه کوچولو تکون های نی نی رو حس می کنم.ذوستتون دارم به اندازه مهربونیتون.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آیهان
9 مهر 92 19:38
سلام مامانی ان شالله که نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد منم این روزها رو تازه سپری کردم. گل پسرم الان 45روزشه. افتخار بدید به وبلاگ ماهم سر بزنید


سلام مامانی. ممنونم به ما سر زدین حتماً