علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

سرباز کوچولوها

بزرگ مرد کوچک

1393/12/17 9:50
نویسنده : مامانی
854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک ها. خوبید عزیز دل های مادر.

چند روز پیش مامان و بابا وپسملی ها داشتیم آماده می شدیم که بریم بیرون. تو ساختمان یه نی نی ای داشت بلند بلند گریه می کرد. علی مامان دم در ایستاده بود و یههو گفت مامان این ایمان داره گریه می کنه، گفتم نه عزیزم. بعد علی گلی یه نگاهی به من کرد و گفت مامان، منم دارم گریه می کنم. من کلی خنده ام گرفت. قربونت بشم که هنوز انقدر نی نی هستی اونوقت ما فکر می کنیم چقدر بزرگ شدی.

می دونی گلم چون هزار ماشااله قدت خیلی بلنده همه فکر می کنن خیلی بزرگی در صورتی که هنوز 5 سالت تموم نشده.

هر چند که از نظر رفتاری و عقلی خیلی هم از سنت بزرگ تری.

دوستت دارم بزرگ مرد کوچکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محمد
18 اسفند 93 19:48
سلام دستمال مایکروفیبر 10 عددی قیمت : 9,000 تومان بعد از تخفیف فقط 6,800 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره فرصت رو از دست ندهید ...