علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

علی آقا در شهر ستاره ها

1391/8/6 19:27
نویسنده : مامانی
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  قند عسل مامان.یکی یکدونه، عزیز دردونه.

فدات بشم که هر روز بیشتر از روز قبل عاشقت می شم نی نی ناز.

پسری، دیروز جمعه بود و آقای پدر خونه بودند. شما هم کلی کیف کردی، خب چون همش از سر و کول بابایی بالا می ری و کلی با هم بازی می کنید.Fathers day Scraps

شیرین مامان،دیروز ساعت نه شب سه تایی رفتیم شهر ستاره ها. البته بابا محمد و شما از ساعت

 می گفتید بریم ولی مامانی می گفت نه سرده. دیگه انقدر شما دو تا بی حوصلگی کردیدقشنگترین و بهترین شکلکها که منم تسلیم شدم.

خوب شد رفتیم چون خیلی خیلی خوش گذشت. البته شما اصلاً هیچ بازی ای سوار نشدی، نمی دونم چرا از وسایل بازی تو شهر بازی ها خوشت نمیاد. در عوض رفتیم توی فضای باز پارک و از اونجا که ساعت شب بود و هوا هم سرد و بارونی.11.gif؛ همه نی نی ها لالا کرده بودندbaby02.gif و کلی خوش به حال ما شد. چون سرسره ها خلوت خلوت بود و منم باهات کلی سرسره سواری کردم. البته گل پسری اصلاً سرسر تونلی سوار نشد و به قول خودش فقط سرسر پیچ پیچی و معلولی( معمولی)baby29.gif

بعد از سرسره بازی هم با بابا محمد قایم موشک بازی کردی و انقدر ذوق داشتی محصلکه ما هم اصلاً دلمون نمی خواست بیایم خونه.

ولی خب ساعت ١١ شب شده بود، هوا هم خیلی خنک بود، دیگه با خواهش و التماس موفق شدیم شما را بیاریم خونه.

فدات بشم ماه من. از ته ته ته دلم، به اندازه مهربونی نگاه های شیرینت دوست دارم و خدا رو به خاطر بهترین هدیه اش شکر می کنم.    028.gif

خب اینم عکسای گل پسری

1

2

346

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مرجان
6 آبان 91 22:53
الهی قربون اون تیپت بشم عزیزم جیگرم کبابه که 5شنبه که اومدی خونمون نتونستم اصلا بچلونمت وگاز گازت کنم جیییییییییییییگر قربونت برم