علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

بابایی تو تلویزیون

1391/8/9 0:29
نویسنده : مامانی
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان. چطوری نفسم.

ملوسکم، دوست دارم یه دنیا که نه؛ اندازه این دنیا و اون دنیا،هر روز هزار هزار مرتبه خدا رو شکر می کنم که خدا از بین همه بابا، مامانهای دنیا _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ ، شما رو به ما هدیه داد.

گل پسری، دیروز با خاله اکرم رفتیم دانشگاه و بعدشم رفتیم انقلاب، یه چند تایی کتاب خریدیم که اگه بشه بخونیمشون واسه امتحان دکتری. البته فکر نکنم شما اجازه بدی که من بتونم حتی یکی از این کتاب ها رو هم تموم کنم. نمی دونم، شاید یه پنج، شش سال دیگه برسم این کتاب ها رو یه دور بخونم.

ماه مامان دیروز که از دانشگاه آمدم یه کم دل کوچولوت درد می کرد و تا شب یه هشت، نه باری پی پی کردی. خیلی حال نداشتی. الهی بمیرم، مریض که می شی انقدر مظلوم می شی که نگو.

امروز با هم رفتیم دکتر. خانم دکتر گفت یه ویروس کوچولو تو بدن شماست که خوشبختانه هنوز زیاد نشده. خانم دکتر گفت باید موز و دوغ بخوری، یه کم دارو هم داد. شما هم با اون زبون شیرینت به خانم دکترت گفتی من موزنمی خورم، دوغ هم دوست ندارم.

ماه من، خدا رو شکر الان خیلی بهتری.

راستی امشب بابا محمد یه برنامه تلویزیونی باید می رفت. بابا رو که دیدی انقدر خندیدی که نگو. همش می گفتی مامان؛ بابا چطوری رفته تو تلویزیونtv01.gif. کلی هم غر زدی که بابایی چرا من رو نبرده و دفعه بعد من حتماً باهاش می رم.

راستی قند عسلی، مادربزرگ بابایی خیلی حالش خوب نیستشکلک های جالب محمد. احتمالاً چهارشنبه می ریم فومن. خدا کنه اتفاق بدی نیفته.

 

بهترینم دوستت دارم.      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مرجان
9 آبان 91 8:53
سلام عکس های علی جیگری و کارتونهایی که می ذاری بی نظیره