علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سرباز کوچولوها

فوت مادری

1391/8/24 23:17
نویسنده : مامانی
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونترین نی نی دنیا. چطوری ماه من. اگه بدونی چقدر دلم واسه نوشتن برات تنگ شده.

ببخشید مامانی که انقدر دیر اومدم پیشت. اما خب دیر کردنم چند تا دلیل مهم داشت.

اول از همه اینکه چند روزی اینترنت خونه قطع بود و منم جایی به اینترنت دسترسی نداشتم.

و دومیش که اصلاً اصلاً خبر خوبی نیست این بود که مادری( مامان بزرگ بابایی) فوت کرد و ما از ٢٠/٨ تا ٢٣/٨ رفته بودیم فومن. البته بابایی شنبه برگشت و من و شما اونجا مانده بودیم.

خیلی دلم واسه مادری سوخت مامانی، انقدر دلم گرفت که نگو. خدارحمتش کنه. نمی دونم بزرگ که بشی چیزی از خونه مادری، مرغ و خروسهایی که باهاشون بازی می کردی، درخت انجیر و لیمو و پرتقالی که تو خونه مادری ازشون میوه می کندی و می خوردی و آب بازی های توی حیاط یادت می مونه یا نه.

الانم که دارم  برات می نویسم بازم دلم گرفت آخه می دونی همه عشق بابایی واسه فومن رفتن خونه مادری بود، اما حالا . . .  

فقط می تونم بگم خدا رحمتش کته.   

راستی مامانی فردا هم شب هفته و می خواهیم بریم فومن.

خیلی بی حوصله و کسلم. شب به خیر گلک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)