علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
ایمان کوچولوایمان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سرباز کوچولوها

نتونستم ببرمت عزاداری

1391/9/3 17:41
نویسنده : مامانی
133 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد81

سلام فرشته مهربون مامان. چطوری عزیزترینم؟

نی نی گلی اول از همه اینکه یه معذرت خواهی بزرگ به شما بدهکار شدم. راستش امروز مراسم شیرخوارگان حسینی بود و مثل هر سال کلی ذوق داشتم که ببرمت اما دیشب نمی دونم چرا حسابی حالم بد شد و رفتم دکترشکلک های  جالب محمد. آقای دکتر گفت یه ویروس جدیده که بدن درد و حالت تهوع شدیدشکلک های جالب محمد میاره، پسملی کلی سرم و آمپول شکلک های جالب محمدنوش جان کردم و تا همین الان هم حالت تهوع مامانی خوب نشده.

متأسفم گل پسری که نتونستم ببرمت. اما از همین جا کلی برات دعا کردم . دعا کردم که همیشه سالم و صالح باشی و امام حسین و حضرت ابوالفضل نگهدارت باشن گل پسر.

ماه من، هم واسه شما دعا کردم هم واسه همه نی نی ها. مخصوصاً نی نی هایی که مریضن. خدا خودش نگهدار همتون باشه یکی یکدونه مامان.

دوست دارم همیشه و همیشه. برامون دعا کن مهربون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آبجی فاطمه
7 آذر 91 17:48
سلام خدا حفظش کنه ان شاالله سال دیگه فاطمه جون تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 3هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داشتی به آبجیم رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php عکس فاطمه صفحه اول هست و قسمت نظرات تو البوم چهارم هست از اونجا میتونید رای بدی ممنونممممممممممم